S’amplia el catàleg de préstec de llibres infantils, juvenils i d’adults de la Biblioteca Marià Vayreda.
El febrer arriba carregat de novetats a la Biblioteca Marià Vayreda. Entre elles, destaquen Una vida d’Alejandro Palomas, Les rutes del sublim de Natàlia Romaní, El déu de les falgueres de Daniel Galera i Shy de Max Porter.
Altres títols que també s’incorporen al fons són Ales d’Ònix de Rebecca Yarros, El camí d’Anya Niewierta, El Filatèlic de Nicolas Feuz o El futur és una petita flama de Jordi Nopca.
Pel que fa a les novetats de la Sala Infantil, s’incorporen al fons llibres com El camí dels estels de Landis Blair, El Puma de Hollywood de Gemma Capdevila, L’Aprenent de bruixot de Tomi Ungerer i Barbara Shook Hazen o El vent entre els salzes de Kenneth Grahame.
També s’incorporen al fons còmics com En Rondinós d’Annette Pehnt o ¡Salvemos el bosque! de Nora Dasnes. Dins la categoria de coneixements destaquen les novetats Soc un llibre: la història d’un objecte sorprenent de Rita Mendes Canas, El Meravellós llibre de la mort de Soledad Romero Mariño o 24 hores en la pell d’un astronauta de Pascal Prévot. A més, aquest mes s’incorporen també algunes novetats de poesia com El Libro de las nubes de Juris Kronbergs.