fbpx
LLETRES

Sant Jordi es fot calent: l’auge de la literatura eròtica

Amb Júlia Bacardit, Sílvia Catalan i Laia Regincós

Dissabte 5 d'abril de 2025, 18 h, Llibreria Isop

Sant Jordi es fot calent: l’auge de la literatura eròtica

A Olot Sant Jordi és el 5 d’abril!

Xerrada i lectura en veu alta.

Amb les autores Júlia Bacardit i Sílvia Catalan, i l’editora d’Edicions de La Ela Geminada Laia Regincós

La literatura eròtica ha estat al llarg dels segles subjecta a tabús i prejudicis, i podria esdevenir una víctima més de l’onada de puritanisme conservador que ens està inundant. És per això que des de la Isop la reivindiquem en tota la seva riquesa i diversitat de perspectives, intensitats i títols.

Per parlar-ne, hem convidat l’editora de la col·lecció Idil·lis de La Ela Geminada, Laia Regincós, la psicòloga Sílvia Catalan, impulsora del concurs de literatura eròtica no convencional Fora de Norma, i l’autora Júlia Bacardit, que amb el seu Un diari sentimental va abordar la sexualitat sense inscriure’s específicament en el subgènere eròtic.

Després de la conversa, farem una lectura en veu alta de fragments de literatura eròtica, en la qual tots sou convidats a participar. Entre els convidats a llegir-hi figuren membres de Rapsòdia Veus Literàries, impulsors del Concurs de Poesia Eròtica d’Olot, així com altres autors locals que practiquen aquest subgènere.

Organitza: Llibreria Isop


Activitats Relacionades:

Go to Top