Sala d’actes de l’Arxiu Comarcal de la Garrotxa
L’Arxiu Comarcal de la Garrotxa disposa d’una sala polivalent que, quan les necessitats de l’Arxiu ho permeten, s’ofereix a institucions, entitats i particulars que vulguin fer-ne ús, fins i tot en un horari diferent al de l’atenció al públic de l’Arxiu.
Disposa d’una taula presidencial per a 3-5 persones amb les corresponents cadires, 60 cadires amb braç, un petit equip des so amb altaveu i micròfon de taula, i una pantalla de televisor de 48 polzades. Té connexió wifi, aire condicionat i lavabos.
CAPACITAT: 60 persones
La cessió de l’espai és gratuïta
Com demanar la sala d’actes de l’Arxiu Comarcal de la Garrotxa?
Per sol·licitar la sala, cal adreçar-se a l’Arxiu personalment, per telèfon (972 27 91 31) o per correu electrònic (arxiu@olot.cat). El sol·licitant haurà de facilitar el títol de l’activitat, la data i la relació del material de l’Arxiu que necessita. Si la sala està disponible, els responsables de l’Arxiu i el sol·licitant es posaran d’acord en les condicions i en el procediment per utilitzar-la.